« iPadゲット | Main | 久々に「汚れた英雄」を観ました »

2010.06.17

999Rみたいな自転車

今日は麻生区役所に行く用事があって、年次休暇をとりました。
ちょっとした用事だったので、午前中に済ませてバイクにでも乗ろうかと思ったのですが、あまりにも暑いので午後から皮パンを履く気になれませんでした。

Blog1

久々に自転車を引っ張りだして、区役所まで乗って行きました。
この自転車はGIANT FCR2 2008年モデルです。
フロントフォークがカーボンで、かなり軽量です。
この自転車を選んだ理由は、999Rが届かない夢だと思っていた頃、カーボン地にレッドを塗装したフォークがカッコ良かったからという、ただそれだけの理由です。

Blog2

ハンドルはフラットバーですが、今思うとドロップハンドルでも良かったかな〜とも思います。

麻生区役所のある新百合ケ丘までは自宅から往復で5kmくらいで、坂道もほとんどないので、すぐに往復できてしまいました。
自転車も乗ってみると気持ちいいので、今度横浜別宅に持って行って横浜の街をサイクリングしようかな〜と思っています。

|

« iPadゲット | Main | 久々に「汚れた英雄」を観ました »

Comments

Pretty nice post. I ѕіmply stumbled upon youyr weblog and wanted to mention that I have really loveɗ browsing your weblog posts. After all I'll be subscribing for your rѕs feed and I hope you wrіtе once more very sߋon!

Posted by: www.youtube.com | 2014.08.25 at 02:38 AM

Iraely leɑve comments, but I lookeɗ at somе of thе comments here 999Rみたいな自転車: DUCATI 999Ɍ-275号車のブログ. I actually do have sοme questions for you іf it's allrіght. Could it be only me or dߋеs іt seem lіke a few օf these comments come across as if they are coming from brain deaɗ visitors? :-P And, if you are writing ɑt other siteѕ, I would like tо follow everything fresh yօu havе tο post. CoulԀ you make a list of all of all your sociаl pаgеs like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?

Posted by: julies kens ks kitchen san francisco menu | 2014.09.05 at 04:42 PM

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this article and also the rest of the site is also really good.

Posted by: Candy Crush Soda Saga hack online trainer | 2015.01.19 at 06:18 PM

May I simply just say what a relief to find somebody that really understands what they're talking about over the internet. You definitely understand how to bring an issue to light and make it important. A lot more people need to check this out and understand this side of the story. I was surprised you are not more popular given that you definitely possess the gift.

Posted by: Leila | 2015.02.04 at 03:46 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




« iPadゲット | Main | 久々に「汚れた英雄」を観ました »